Hjælp

• Hvordan opretter jeg en indsamling?
    Når du har fundet det projekt som du gerne vil samle ind til, skal du klikke på "Start indsamling". Udfyld derefter tekst samt upload et billede for at færdiggøre din indsamlingsside. For en mere detaljeret beskrivelse, se venligst afsnittet Læs om hvordan det fungerer.
  • Hvordan deler jeg min indsamling på de sociale medier?
    For at dele din indsamling kan du bruge delemulighederne på din indsamlingsside, eller bare kopiere URL linket og sætte det ind hvor du gerne vil dele det, for eksempel i en e-mail eller i en Facebook status.
  • Hvad er de bedste tips for min indsamling?
    For det første er din personlige historie og relation til sagen meget vigtig. Folk har en tendens til at donere mere hvis de bliver rørt af din historie. Husk desuden også at uploade en video eller et billede af dig selv. Dette giver potentielle donorer bedre mulighed for at relatere til din indsamling. Husk til slut at dele, dele, dele, og helst så personligt som muligt. For at få flere tips og tricks, læs her.
  • Hvordan kan jeg lukke eller slette min indsamling?
    Gå til din indsamlings side, når du er logget ind. På menulinjen lige under overskriften er der to knapper. Den ene er til redigering af din indsamlingsside, den anden er "flere muligheder". Under "flere muligheder" kan du vælge at afslutte eller slette din indsamling. Herefter vil du blive bedt om at bekræfte din beslutning efter at være blevet informeret om konsekvenserne af handlingen.
  • Hvad sker der, når jeg afslutter/sletter min indsamling?
    Når du har afsluttet din indsamlingsside, vil den ikke længere være åben for nye donationer. Den vises heller ikke på indekssiderne over aktive indsamlinger. Siden vil kun være tilgængelig, hvis du har et direkte link til indsamlings siden. På denne måde kan du fortsætte med at dele dine resultater, selv efter du er færdig med fundraising.
    Når du sletter din indsamling, så slettes den og er ikke længere tilgængelig.
  • Hvordan redigerer jeg min indsamling?
    Log på din side og klik på "rediger indsamling" knappen i øvre højre hjørne. Du vil så se siden hvorfra du kan redigere al information om din indsamling. Husk at rulle ned og klik på "Gem ændringer", når du er færdig med at redigere.
  • Hvad er et hold?
    At oprette eller tilslutte sig et hold betyder at holdmedlemmernes personlige indsamlings indsatser vil blive samlet, og det samlede beløb som er indsamlet af alle holdmedlemmerne vil blive vist under holdet. Dog vil hvert medlem stadig have deres egen personlig indsamling. Du kan ikke donere direkte til et hold
  • Hvordan opretter jeg et hold?
    Gå til det ønskede event, og klik "opret hold". Du vil derefter blive guidet skridt for skridt.
  • Hvordan deltager jeg i eller forlader et hold?
    Gå til din indsamlings side, når du er logget ind. På menulinjen lige under overskriften er der to knapper. Den ene er til redigering af din indsamlingsside, den anden er "flere muligheder". Under "flere muligheder" skal du vælge "Deltag i et hold", hvorefter du vil blive taget til et nyt skærmbillede, hvor du kan vælge det hold, du ønsker at deltage i. Du skal vælge "Forlad holdet", hvis du vil forlade det hold, du i øjeblikket er tilknyttet. Hver indsamlingssiden kan kun være medlem af ét hold.
  • Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
    Du kan betale med gængse betalingskort, samt Mobilepay til visse organisationer.
  • Behøver jeg at oprette en konto for at give en donation?
    Nej. Du skal bare udfylde nogle få basale informationer, samt det beløb som du vil give.
  • Hvordan sletter jeg min konto/data?
    Hvis du har en konto, kan du slette kontoen og alle dine data fra din personlige profil, efter du har logget ind. Som donor kan du kontakte os på info@gigtforeningen.dk.
  • Hvorfor vises min egen donation ikke som en selv-donation på min indsamlingsside?
    Din donation vises kun som en selvdonation, hvis du har foretaget den med den samme e-mail, som du oprettede din indsamlingsside med. Kontakt os på info@gigtforeningen.dk, hvis vi skal hjælpe dig med at løse dette.