Hjælperytterne er et velgørenhedscykelløb for dig, som ønsker at styrke dit netværk, komme i god form og samtidig støtte børn og unge, kvinder og mænd, der lever med en smertefuld gigtsygdom. Derfor, meld dig til – og aktiver dit netværk, så de kan melde sig til!

Hjælperytterne cykler sammen hvert år i perioden marts til slut juni for at samle penge ind til Gigtforeningen og danne netværk.

Som Hjælperytter cykler du penge ind for at børn og unge, kvinder og mænd kan leve et bedre liv med gigt med færre smerter og fysiske begrænsninger. Alle deltagere har et ansvar for at bidrage til projektet – enten i form af at indsamle penge, finde sponsorer eller yde anden form for praktisk hjælp.

Kort fortalt handler Hjælperytterne om:

- Sagen, når der indsamles penge til Gigtforeningen: I cykler for, at børn og voksne med gigt kan leve et liv med færre smerter
- Netværket med de øvrige Hjælperyttere – og
- Cyklingen, den sportslige udfordring

0 kr.
Indsamlet

Indsamlinger

Donationer

Rang Hold Navn Medlemmer Bidrag Indsamlet Beløb
1 Liane Pedersen - støt børn og voksne med gigt! 0 0 0 kr.
Rang Indsamling Bidrag Indsamlet Beløb