Tine-Marie Hansen's indsamling for Grand Prix Båstad

Samler ind til:
Grand Prix Båstad

Tine-Marie Hansen's indsamling for Grand Prix Båstad

For andet år i træk har jeg tilmeldt mig det fantastiske og udfordrende cykelløb, som Gigtforeningen arrangerer i de sydsvenske "bakker" i og omkring Båstad. Et fantastisk tilrettelagt arrangement, som kun bliver bedre af det større formål; nemlig at skabe opmærksomhed omkring Gigtforeningen store arbejde for mennesker, som er ramt af en - i mine øjne - dybt urimelig sygdom! Jeg er selv bidt af en gal cykelmyg, og jeg er tosset med at nedlægge landevej på to hjul. Jeg kan slet ikke forestille mig ikke at kunne cykle så meget som jeg gør! Men det er ikke alle, som kan! De, som er ramt af gigt lever med kroniske symptomer som smerter, træthed, stive led og nedsat funktionsevne. Sygdommen kan behandles men ikke kureres, og den tager ingen hensyn til alder - gamle som unge rammes. Gigtforeningen gør meget for disse mennesker, og jeg vil gerne bidrage! Derfor denne indsamling - så hvis du kan undvære et par kroner til fordel for Gigtforeningens beundringsværdige arbejde både for forskningen i gigt samt de mennesker, som er ramt - så doner dem her til min indsamling. Pengene går selvfølgelig ubeskåret til Gigtforeningen, og så lover jeg at kæmpe for at nå målet om at gennemføre distancen på under 3 timer i år (en forbedring på ca et kvarter fra sidste år)!
Giv bidrag
50 kr.
0 Dage tilbage

Tine-Marie Hansen gav 50 kr.

Seneste aktivitet

• Tine-Marie Hansen Tine-Marie Hansen gav 50 kr.